Jumaat, 1 Januari 2010

Tahun baru..azam pown baru..

mmm....dah lama betul aku tak jenguk blog nih...dek kerana kesibukan menguruskan kerja di opis dan kerja-kerja di rumah...ceitt...cam poyo je...diam tak diam..tahun pown dh berganti..ni bermakna umo pown semakin meningkat....terasa cam sekejap je masa berlalu..terasa seperti baru je semalam aku menjejakkan kaki kat putrajaya...emmm..bulan 2 ni genap la 5 tahun aku menetap di Putrajaya..byk betul suka duka duk kat tempat org ni...walau mcm mana pown best lagi duk kat kg sendiri..hasrat di hati nak balik duk kat kg...hubby pown bg cadangan mcm tu..tapi ada misi yang belum dibereskan...kalau boleh aku nak kutip pengalaman merantau dulu..baru balik ke tempat asal...minggu depan kelas aku dah start..mcm takut je nk blajar balik...dh lama betul tinggalkan dunia study nih...azam tahun baru ni aku buat yg terbaik tuk diri aku..terutama skali tuk keluarga yg tersayang...azam aku tuk score dlm exam aku nantti..harap sume nye jd kenyaaan...aminnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan