Selasa, 8 September 2009

puasa oh puasa

Ari ni dh masuk 19 ramadhan 1430H..terlalu cepat masa berlalu..pejam celik..pejam celik dh masuk 19 hari umat islam berpuasa....walau mcm mana pown..aku nye pose tak cukup pown 19 hari..ahakss...terkenang masa kecik2 dulu..kalo tinggal pose tak bleh bukak pose skali ngan org yg berpuasa..n paling teruk kena ugut tak bleh raya..ahakss...tp masa aku kanak-kanak dulu..bile dh start blaja pose aku tak pernah tggal pose..best plak bile mengimbas masa dulu..mmm..skrg ni kat opis aku ni dh tak sesibuk dulu..so de la agaknya masa aku tuk update blog nih...(ye ke ade?)wah...minggu depan dh nak balik trg..seronok plak rasanya..tak sabar nk balik berbuka di sana..terbayang masakan ma aku..ahakss..nk makan laksa trg..nak makan ayam golek..ayam percik..bubur lambuk..(sempat ke?)..heh..heh..ok la..terpaksa chow dulu..nak sambung tugas2 yg setia menanti...babaiii...

2 ulasan:

  1. nih nak balik puasa ke nak balik melantak ni? sori ... ada ke istilah yang lebih lembut dari melantak. kalau ada sila gantikan.

    BalasPadam
  2. ahakss...sebenarnya nk balik melantak..mane de masakan yg paling hebat selain dr masakan mak..betul tak?

    BalasPadam